Acords de la reunió virtual ordinària del Consell de Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics de la Universitat d'Alacant

Data: dilluns, 13 de maig de 2024

1. Aprovació, si escau, de l'expedient d'aprovació de llicència/cessió per a l'explotació comercial, transferència de tecnologia i col·laboració amb INFERIA SOLUTIONS S.L.

2. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència tutelada per al personal investigador contractat per al curs 2024-2025.

3. Aprovació, si escau, de la renovació per al curs 2024-2025 del professorat contractat temporal.

4. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió.

Acuerdos de la reunión virtual ordinaria del Consejo de Departamento de Lenguajes y Sistemas Informáticos de la Universidad de Alicante

Fecha: lunes, 13 de mayo de 2024

1. Aprobación, si procede, del expediente de aprobación de licencia/cesión para la explotación comercial, transferencia de tecnología y colaboración con INFERIA SOLUTIONS S.L.

2. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia tutelada para el personal investigador contratado para el curso 2024-2025.

3. Aprobación, si procede, de la renovación para el curso 2024-2025 del profesorado contratado temporal.

4. Aprobación, si procede, del acta de la sesión.

Alicia Garrido Alenda

Alacant, 13 de maig de 2024 / Alicante, 13 de mayo de 2024