Data: dimarts, 12 de març de 2024

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 25 de gener de 2024.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2024-2025

4. Aprovació, si escau, de la participació de professorat del Departament en el curs d'estiu Rafael Altamira ''Gestió de dades per a l'us d'Inteligència Artificial en destinacions turístiques''

Jorge Calvo proposa el nomenament de María Alfaro Contreras com a col·laboradora honorífica del nostre Departament per al curs 2023-24 que, després de llegir la seua tesi, continua col·laborant amb el grup en tasques d'investigació.

Es ratifiquen les actes dels últims 3 CD virtuals.

Fecha: martes, 12 de marzo de 2024

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 25 de enero de 2024.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2024-2025.

4. Aprobación, si procede, de la participación de profesorado del Departamento en el curso de verano Rafael Altamira ''Gestión de datos para el uso de Inteligencia Artificial en destinos turísticos''

Jorge Calvo propone el nombramiento de María Alfaro Contreras como colaboradora honorífica de nuestro Departamento para el curso 2023-24 que, tras leer su tesis, sigue colaborando con el grupo en tareas de investigación.

Se ratifican las actas de los últimos 3 CD virtuales.

Alicia Garrido Alenda

Alacant, 12 de març de 2024 / Alicante, 12 de marzo de 2024