Data: dijous, 25 de gener de 2024

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 4 de desembre de 2023.

3. Aprovació, si escau, del balanç de comptes del departament en l'exercici 2023.

4. Aprovació, si escau, de la proposta de distribució pressupostària per a l'any 2024.

5. Aprovació, si escau, de la proposta del curs de Formació Contínua ''Estratègia política en l'era digital'' i la participació de professorat del departament en este.

6. Aprovació, si escau, de la proposta del curs de Formació Contínua ''Processament del Llenguatge Natural'', vinculat al curs de expert del mateix nom, i la participació de professorat del departament en este.

7. Aprovació si escau del compromís de sol·licitar a la Universitat d'Alacant la creació d'una plaça de professor en cas que s'incorporara al nostre departament una persona com a resultat de la sol·licitud que es presentarà este mes d'una ajuda Beatriz Galindo del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats.

Es ratifiquen les actes dels últims 4 CD virtuals.

Fecha: jueves, 25 de enero de 2024

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 04 de diciembre de 2023.

3. Aprobación, si procede, del balance de cuentas del departamento en el ejercicio 2023.

4. Aprobación, si procede, de la propuesta de distribución presupuestaria para el año 2024.

5. Aprobación, si procede, de la propuesta del curso de Formación Continua ''Estrategia política en la era digital'' y la participación de profesorado del departamento en el mismo.

6. Aprobación, si procede, de la propuesta del curso de Formación Continua ''Procesamiento del Lenguaje Natural'', vinculado al curso de experto del mismo nombre, y la participación de profesorado del departamento en el mismo.

7. Aprobación si procede del compromiso de solicitar a la Universidad de Alicante la creación de una plaza de profesor en caso de que se incorporara a nuestro departamento una persona como resultado de la solicitud que se va a presentar este mes de una ayuda Beatriz Galindo del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades.

Se ratifican las actas de los últimos 4 CD virtuales.

Alacant, 25 de gener de 2024 / Alicante, 25 de enero de 2024