Data: dilluns, 27 de febrer de 2023

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 20 de gener del 2023.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de distribució pressupostària per a l'any 2023.

4. Aprovació, si escau, de l'enviament al Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica i Professorat de l'informe d'acreditació a Titular d'Universitat de Yoan Gutiérrez Vázquez i sol·licitud de creació d'una plaça de Titular d'Universitat en funció de la taxa de reposició amb amortització de la plaça DC04844 que ocupa actualment.

5. Aprovació, si escau, de la participació de professorat del departament per a impartir el curs ''Introducció al Machine Learning'' a l'escola d'estiu Rafael Altamira.

6. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Curs d'Estiu ''Big Data: fonaments tecnològics i aplicacions pràctiques'' de la Universitat d'Alacant

7. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Curs d'Estiu ''Introducció a la robòtica educativa mitjançant competicions robòtiques'' de la Universitat d'Alacant

8. Aprovació, si escau, de la participació del personal investigador contractat en activitats docents no tutelades per al curs 2023-2024.

9. Aprovació de la sol·licitud d'impartició de docència tutelada per al personal investigador contractat.

10. Aprovació, si escau, del tribunal que ha de valorar la plaça DC04213 de Titular d'Universitat.

El director proposa el següent tribunal per a la plaça DC04213:

titularuniversitatsuplentuniversitat
    PresidentPatricio Manuel Martínez BarcoAlicanteJesús Peral CortésAlicante
    SecretariCristina Cachero CastroAlicanteIrene Eva Garrigós FernándezAlicante
    Vocal 1María Luisa Micó AndrésAlicantePaloma Martínez FernándezCarlos III Madrid
    Vocal 2Paolo RossoPolitècnica de ValènciaPietro ManzoniPolitècnica de València
    Vocal 3Miguel Ángel García CumbrerasJaénJosé Luis Vicedo GonzálezAlicante

11. Convocatòria d'eleccions per a la renovació dels membres electes del consell del departament.

12. Aprovació, si escau, de la realització d'eleccions per a la renovació dels membres electes del departament mitjançant votació electrònica.

Fecha: lunes, 27 de febrero de 2023

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 20 de enero del 2023.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de distribución presupuestaria para el año 2023.

4. Aprobación, si procede, del envío al Vicerrectorado de Ordenación Académica y Profesorado del informe de acreditación a Titular de Universidad de Yoan Gutiérrez Vázquez y solicitud de creación de una plaza de Titular de Universidad en función de la tasa de reposición con amortización de la plaza DC04844 que ocupa actualmente.

5. Aprobación, si procede, de la participación de profesorado del departamento para impartir el curso ''Introducción al Machine Learning'' en la escuela de verano Rafael Altamira.

6. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Curso de Verano ''Big Data: fundamentos tecnológicos y aplicaciones prácticas'' de la Universidad de Alicante

7. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Curso de Verano ''Introducción a la robótica educativa mediante competiciones robóticas'' de la Universidad de Alicante

8. Aprobación, si procede, de la participación del personal investigador contratado en actividades docentes no tuteladas para el curso 2023-2024.

9. Aprobación de la solicitud de impartición de docencia tutelada para el personal investigador contratado.

10. Aprobación, si procede, del tribunal que ha de valorar la plaza DC04213 de Titular de Universidad.

El director propone el siguiente tribunal para la plaza DC04213:

titularuniversidadsuplenteuniversidad
    PresidentePatricio Manuel Martínez BarcoAlicanteJesús Peral CortésAlicante
    SecretarioCristina Cachero CastroAlicanteIrene Eva Garrigós FernándezAlicante
    Vocal 2Paolo RossoPolitècnica de ValènciaPietro ManzoniPolitècnica de València
    Vocal 3Miguel Ángel García CumbrerasJaénJosé Luis Vicedo GonzálezAlicante

11. Convocatoria de elecciones para la renovación de los miembros electos del consejo del departamento.

12. Aprobación, si procede, de la realización de elecciones para la renovación de los miembros electos del departamento mediante votación electrónica.

Alacant, 27 de febrer de 2023 / Alicante, 27 de febrero de 2023