Data: dijous, 09 de setembre de 2021

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el dia 26 de juliol de 2021.

3. Aprovació, si escau, de la reducció de dedicació de la plaça DC01686.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud de creació d'una plaça de professor associat PL06 per a cobrir la reducció de la plaça DC01686.

5. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'ús de la bossa de contractació per a cobrir la vacant en la plaça DC04426 de professor associat.

6. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el curs de formació ''Manera Accessible Digital'', organitzat per l'Institut Navarrés d'Administració Pública.

Fecha: jueves, 09 de septiembre de 2021

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el día 26 de julio de 2021.

3. Aprobación, si procede, de la reducción de dedicación de la plaza DC01686.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de creación de una plaza de profesor asociado PL06 para cubrir la reducción de la plaza DC01686.

5. Aprobación, si procede, de la solicitud de uso de la bolsa de contratación para cubrir la vacante en la plaza DC04426 de profesor asociado.

6. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el curso de formación ''Modo Accesible Digital'', organizado por el Instituto Navarro de Administración Pública.

Alacant, 09 de setembre de 2021 / Alicante, 09 de septiembre de 2021