Data: dilluns, 2 de novembre de 2020
Documents d'aquest Consell: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20201102

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades els dies 2 d'octubre i 13 d'octubre de 2020.

3. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de plantilla per al curs 2020-2021.

4. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2020-2021.

5. Aprovació, si escau, de la convocatòria d'eleccions a representants del col·lectiu de personal docent i investigador sense vinculació permanent i personal investigador en formació en el Consell del Departament, del calendari electoral i de la composició de la Comissió Electoral.

7. Torn obert de paraula.

Fecha: lunes, 2 de noviembre de 2020
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20201102

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas los días 2 de octubre y 13 de octubre de 2020.

3. Aprobación, si procede, de la propuesta de modificación de plantilla para el curso 2020-21.

4. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2020-2021.

5. Aprobación, si procede, de la convocatoria de elecciones a representantes del colectivo de personal docente e investigador sin vinculación permanente y personal investigador en formación en el Consejo del Departamento, del calendario electoral y de la composición de la Comisión Electoral.

Assistents a la reunió / Asistentes a la reunión:

Vots delegats / Votos delegados:

Alacant, 2 de novembre de 2020 / Alicante, 2 de noviembre de 2020