Data: dijous, 21 de febrer de 2019

1. Aprovació, si escau, de les actes de les reunions del Consell celebrades el 23 de gener i 1 de febrer de 2019.

S'aproven per unanimitat.

3. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Màster en Comunicació Digital.

4. Aprovació, si escau, de la participació del professorat del departament en el Màster en Automàtica i Robòtica.

5. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència per al personal investigador contractat durant el curs 2018-2019.

Juan Carlos Trujillo sol·licita que, dins de la convocatòria de formació predoctoral en col·laboració amb empreses, José Manuel Barrera Arroyo col·labore en les tasques docents de les següents assignatures:
    • 38204 Proves i Control de Qualitat (Màster Universitari en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis Web), 20 hores, tutor Alejandro Maté Morga
    • 47006 Direcció de Projectes en Tecnologies de la Informació (Màster Universitari en Enginyeria Informàtica), 36 hores, tutor Juan Carlos Trujillo

6. Aprovació, si escau, del procediment de votació electrònica per a les eleccions de membres representants de col·lectius.

Fecha: jueves, 21 de febrero de 2019
Documentos de este Consejo: https://www.dlsi.ua.es/local/docs-consejo/c20190221

1. Aprobación, si procede, de las actas de las reuniones del Consejo celebradas el 23 de enero y 1 de febrero de 2019.

Se aprueban por unanimidad.
  3. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Máster en Comunicación Digital.

4. Aprobación, si procede, de la participación del profesorado del departamento en el Máster en Automática y Robótica.

5. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia para el personal investigador contratado durante el curso 2018-2019.

Juan Carlos Trujillo solicita que, dentro de la convocatoria de formación predoctoral en colaboración con empresas, José Manuel Barrera Arroyo colabore en las tareas docentes de las siguientes asignaturas:
    • 38204 Pruebas y Control de Calidad (Máster Universitario en Desarrollo de Aplicaciones y Servicios Web), 20 horas, tutor Alejandro Maté
    • 47006 Dirección de Proyectos en Tecnologías de la Información (Máster Universitario en Ingeniería Informática), 36 horas, tutor Juan Carlos Trujillo

6. Aprobación, si procede, del procedimiento de votación electrónica para las elecciones de miembros representantes de colectivos.

El secretari
/ El secretario