Data: dijous, 18 de gener de 2018

1. Aprovació, si escau, de l'acta de la reunió del Consell celebrada el 14 de desembre de 2017.

3. Aprovació, si escau, del comptes del departament en l'exercici 2017.

S'aprova per unanimitat el balanç de comptes de l'exercici 2017.
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de distribució pressupostària per a l'any 2018.

S'aprova per unanimitat el pressupost del DLSI per a 2018.
  5. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d'impartició de docència durant el curs 2017-2018 pel personal investigador contractat.

S'aprova per unanimitat la sol·licitud de D. Antonio Guillén Espejo de col·laboració en tasques docents en l'assignatura Fonaments de les Bases de Dades (34009) per un total de 60 hores.
  6. Aprovació, si escau, de la participació del personal del Departament en el curs d'estiu, en la seu Rafael Altamira, ''Introducció al Deep Learning''.

7. Aprovació, si escau, de la participació del personal del Departament en el curs d'estiu, en la seu Rafael Altamira, ''Assetjament escolar i suïcidi des d'una perspectiva multidisciplinària''.

8. Aprovació, si escau, de la supressió de material informàtic en les sales de reunions del Departament.

S'aprova per unanimitat la reutilització o retirada d'equips obsolets i l'actualització de connexions a sistemes de video-projecció.
  9. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació.

S'aprova per unanimitat la proposta de nous representants:
    • Titular: José Manuel Iñesta Quereda
    • Suplent: Pedro José Ponce de León Amador

10. Aprovació, si escau, de la modificació dels representants del Departament en la comissió de titulació del grau en Enginyeria Multimèdia.

S'aprova per unanimitat la proposta de nous representants:
    • Titular: María Luisa Micó Andrés
    • Suplent: Manuel Marco Such

11. Aprovació, si escau, del contracte de prestació de serveis de Nuestro Pequeño Mundo Viajes SL per a l'organització de la ''The 21st Annual Conference of the European Association for Machine Traslation''.

12. Aprovació, si escau, de la renovació de comissió de serveis per a D. Rafael Carrasco Jiménez.

Fecha: jueves, 18 de enero de 2018

1. Aprobación, si procede, del acta de la reunión del Consejo celebrada el 14 de diciembre de 2017.

3. Aprobación, si procede, de las cuentas del departamento en el ejercicio 2017.

Se aprueba por unanimidad el balance de cuentas del ejercicio 2017.
  4. Aprobación, si procede, de la propuesta de distribución presupuestaria para el año 2018.

Se aprueba por unanimidad el presupuesto del DLSI para 2018.
  5. Aprobación, si procede, de la solicitud de impartición de docencia durante el curso 2017-2018 por el personal investigador contratado.

Se aprueba por unanimidad la solicitud de D. Antonio Guillén Espejo de colaboración en tareas docentes en la asignatura Fundamentos de las Bases de Datos (34009) por un total de 60 horas.
  6. Aprobación, si procede, de la participación del personal del Departamento en el curso de verano, en la sede Rafael Altamira, ''Introducción al Deep Learning''.

7. Aprobación, si procede, de la participación del personal del Departamento en el curso de verano, en la sede Rafael Altamira, ''Acoso escolar y suicidio desde una perspectiva multidisciplinar''.

8. Aprobación, si procede, de la supresión de material informático en las salas de reuniones del Departamento.

Se aprueba por unanimidad la reutilización o retirada de equipos obsoletos y la actualización de conexiones a sistemas de videoproyección.
  9. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Ingeniería en Sonido e Imagen en Telecomunicación.

Se aprueba por unanimidad la propuesta de nuevos representantes:
    • Titular: José Manuel Iñesta Quereda
    • Suplente: Pedro José Ponce de León Amador

10. Aprobación, si procede, de la modificación de los representantes del Departamento en la comisión de titulación del grado en Ingeniería Multimedia.

Se aprueba por unanimidad la propuesta de nuevos representantes:
    • Titular: María Luisa Micó Andrés
    • Suplente: Manuel Marco Such

11. Aprobación, si procede, del contrato de prestación de servicios de Nuestro Pequeño Mundo Viajes SL para la organización de la ''The 21st Annual Conference of the European Association for Machine Traslation''.

12. Aprobación, si procede, de la renovación de comisión de servicios para D. Rafael Carrasco Jiménez.

El secretari
/ El secretario